Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

lørdag 27. mars 2010

Maserier og andre fødselstegn...

Først av alt vil jeg gratulere Linn og Håvard med lille Marensius som kom i går!!! Må innrømme jeg syns det er litt urettferdig, men jeg har hatt en del tegn de siste dagene på at fødselen er rundt hjørnet... Jeg hadde jo en søvnløs natt, natt til tirsdag, så fikk jeg sove godt natt til onsdag, men nettene etter det har jeg hatt ganske sterke maserier.. Jeg aner jo egentlig ikke forskjellen på rier og maserier og kynnere å alt det der, men innbiller meg at så lenge de stopper når jeg beveger på meg og de er uregelmessige så er det maserier eller kynnere...


I går kom det enda et tegn... Jeg fikk det man kaller tegningsblødning.. Men det kan jo også komme flere dager før man føder.. Så i natt fikk jeg enda sterkere rier, men fortsatt ganske uregelmessige og de varer ikke lenger enn 10-20 sekunder... men disse fortsatte selvom jeg dusjet og beveget meg nå på morgenen... så jeg har jo et håp om at de skal ta seg opp og vare lengre og kortere mellom hver.. Men i skrivende stund er det lenge siden siste ri, så de har vel gitt seg igjen... TYPISK!!


Så nå skal jeg ut å gå litt for å se om de kan komme igjen... Imorgen er terminen min, så jeg håper at det skjer no iløpet av helgen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar