Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

tirsdag 23. mars 2010

En søvnløs natt....

I natt har det ikke blitt no særlig søvn på meg... merket at det kom små tak nederst i magen rundt kl 24.. kjentes ut som menssmerter/knip som stråla nedover i lårene, og de varte ca. 20-30 sekunder.. Sånn lå jeg lenge.. de var ikke så vonde, men vonde nok til at jeg ikke fikk sove...
I og med at jordmor har sagt jeg skulle ringe føden når jeg begynte å kjenne rier så tenkte jeg frem og tilbake hele tiden, og begynte å ta tiden i halv 5 tiden.. Da kom takene hvert 7. minutt i en time, så de var regelmessige, men fortsatt gjorde det ikke så vondt som jeg hadde trodd det skulle gjøre... Så rundt klokka 6 stod jeg opp for å ta en dusj for å se om de fortsatte når jeg var i bevegelse.. Men da kjente jeg ingenting, så etter dusjen la jeg meg igjen.. da begynte det litt igjen, men jeg klarte å sove i 4 timer før jeg stod opp.. da kjente jeg ingenting! Og nå sitter jeg her, som om ingenting har skjedd;)

Ja,ja.. kanskje godt jeg ikke ringte føden da.. er litt flaut hvis det ikke var noe lissom.. men tenk om jeg har sånne rier som ikke er vonde da.. er jo noen som ikke merker så mye å...

Jeg håper hvertfall at dette var et forvarsel på at noe skjer snart;) Gleder meg så ille til lillemor kommer nå!!!! På torsdag skal jeg til jordmor for en sjekk, så håper hun kan sjekke modninga da, for jeg har hatt mye mensmurringer og kynnere siste ukene... er ille spent!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg og er spent !!! :) :) herreguuuud!!! Kan tenke meg dere går på nåler og venter nå!!:)

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig kan du prøve den, tenkte å høre med deg og Linn se :) er sånne høreklokker eller hva det heter som man skal høre i, men det er også en sånn ledning som man kan spille høyt på.
    Familien Bjørk og Kristiansen skal grille på Mærrapanna på lørdag, kan dere ikke bli med?? :) Så kan vi finne på noe på kvelden også? Veit ikke om Johanne har planer om noe, men er usikker på om vi har planer i morgen kveld, venter på teleforn fra en venninne. Hvis ikke kunne vi kanskje funnet på noe da også?
    Klem <3

    SvarSlett