Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

fredag 12. mars 2010

Snøen smelter og våren er her..


For en strålende vår dag!!! Er så deilig når solen skinner og snøen smelter!! Nå om dagen orker jeg ikke å gå så mye turer, da jeg får veldig fort vondt i ryggen, så jeg og Rocko koser oss ute i hagen når det er så fantastisk vær som dette!!

Deilig å se at snøen forsvinner sakte men sikkert...
og at det drypper fra takene.. lyden av det og fuglene som kvittrer får vårfølelsen til å krible i meg!!! Får så mye energi av at vi går mot lysere tider og den fantastiske tiden jeg har i møte med prinsessa vår!! Så idag har jeg fått vasket noen av vinduene i huset (det trengtes) og så har jeg vasket sommer gardinene, så målet er å få strøket og hengt de opp i løpet av helga.. Noe må jeg jo finne på mens jeg går her hjemme å venter..
Arbeid betyr også pauser.. i sol veggen;)
Rocko koser seg også masse med at vi går mot vår... blir spennende å se hvordan han reagerer på å få ei lita spire i huset.. Tror nok han kommer til å bli en flink "storebror", og håper vi kan gå masse turer sammen med vogna!!





Vi har endelig bestemt oss for at dattera vår skal hete Amalie. Det er det navnet vi har vært mest fornøyd med siden vi fant ut at vi skulle få ei jente, men har hele tiden vært åpne for andre navn. I ettertid har jeg også funnet ut at tippoldemoren min het Amalie, så da passer det jo enda bedre! Syns det er moro å oppkalle etter noen i familien selvom jeg aldri har møtt ho da..
Så da blir det...

Ellers er det lite forandringer når det gjelder magen og babyen.. I dag er jeg 38 uker på vei og det er 2 uker og 2 dager igjen til terminen, men jeg later som det er en måned igjen, for da kanskje jeg ikke blir så utålmodig... Har nemlig på følelsen at hun kommer til å bli inni magen en stund til, og at jeg kommer til å gå over tida!! Så innen en måned har jeg hvertfall gullet mitt i armene!!! Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis det skjer noe før...
Men send meg gjerne noe fødselsstøv eller no.. er veldig klar for fødsel!!
Ha en god helg alle sammen!!!

1 kommentar:

  1. Kan tenke meg du er klekkeklar nå ja, må være forferdelig å gå slik og vente.. Hun er jo så nær, hun kan faktisk ikke komme nærmere deg enn hun er nå, men likevel kan du ikke holde henne i armene dine.. Må bare vente.. Og vente.. Og når hun kommer og holder deg våken natten lang, tenker du "du kunne godt blitt der inne litt til.." Hehe, neida ;) Jeg gleder meg ubeskrivelig mye selv, og synes de tre første mnd har gått super fort! Og enda godt er det, er rart å tenke på at 1/3 er allerede over :) Det er en god følelse det..
    Plutselig sitter vi der hele hurven, men hver vår unge og planlegger ferier sammen :) Gleder meg!!
    Hehe, blomster ja, ikke en av mine sterke sider.. Mest sannsynlig den svakeste vil jeg tro, hehe.. Men klarer å holde liv i de da, så noe riktig må jeg gjøre :) Trøster meg med det..
    Sitter og nyter at verdens beste kjæreste lager middag til oss, mens Leon bader :) Dårlig form i dag, så da er det godt å bli tatt godt vare på <3
    Lang kommentar det her, beklager for det..
    Du tror vi får en liten jente også ja, samme som alle andre? :) Jeg har så lyst på begge deler, så håper vi er så heldige som får en av hver :) Er fryktelig spent iallefall, på kjønnet! Bare håper det er friskt, ber til Gud om at det er det..
    Men nå skal jeg slutte å plage deg, og JA, vi vil gjerne finne på noe! Vi skal på Runedammen på søndagsformiddag, vil dere være med? :)
    Klem <3

    SvarSlett