Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

lørdag 13. mars 2010

Hva skal man finne på??

I dag har jeg skiftet gardiner i stua... over ser du de gamle vinter gardinene, og under er de "nye" sommer gardinene... Har jo hatt disse oppe før, men er to år siden nesten, så da gjør det ikke noe om de ikke er nye... Deilig og lyst ble det hvertfall... Bildene er veldig mørke, så er nok ikke så lett å se, men det går i lilla her da.. Elsker jo lilla...


Ellers kjeder jeg meg veldig om dagen, så det blir mye husarbeids planer... Har skrevet en liste over alt jeg skulle ha gjort, så får vi se hva som faktisk blir gjort da.. prøver desperat å få tiden til å gå... kom gjerne med forslag til hva jeg kan finne på...
Imorgen har jeg planer om å ta en tur i skogen med bikkja og grille pølser i sola...
Ha en fortsatt fin helg folkens!!!

2 kommentarer:

  1. I kveld skal vi gråte sammen vennen :) Har en film jeg veit du kommer til å like! Så tar vi heller jentekvelden neste uke, når alla kan være med :) Klar for en film/gråte kveld?

    SvarSlett
  2. Er en liten ting til deg på bloggen min forresten :)

    SvarSlett