Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

torsdag 11. mars 2010

Status rapport...

Termin: 28. mars
Menstermin: 16. mars
På vei: 37 uker og 6 dager
Høygravid: Å jada
Kjønn: jente
Navn: Amalie
Vektøkning: 15 kg
Strekkmerker: ikke på magen, men lår og pupper har fått nok..
Hevelser og vann i kroppen: Veldig lite, men tok av ringene for noen uker siden
Kynnere: ikke så mye
Hode festet: Nei, dessuten ligger hun med rompa ned, men godt opp fra bekkenet enda..
Matkick: O'boy-melk
Plager: veldig lite, men sliter litt med korsryggen
Neste kontroll: Akupunkturtime 16. mars, jordmortime 18. mars
Sykehusbaggen: Så og si ferdig pakket...
Alle innkjøp ferdig: Jepp... alt er klart!!!
Fødselsforventninger: Gruer meg ikke, men gleder meg masse... vet det kommer til å gjøre fryktlig vondt, men at gleden overdøver smerten når jeg får ho opp på brystet!! Er ikke nervøs for min egen del, men ligger selvfølgelig en liten nervøsitet i bakhodet for at det skal skje noe galt med lillemor under fødselen, men prøver å ikke tenke på det. Er forberedt på setefødsel, og hørt mange si at de syns det til og med var bedre enn hodefødsel...

3 kommentarer:

  1. Veldig kjekt med slike rapporter, så vi får fulgt nøye med :) Nå er det ikke lenge igjen <3

    SvarSlett
  2. Hei kjære :)

    Åh nå er det ikke lenge igjen! Jeg tenker så mye på deg og Linn!! Blir helt gal!:) he he . Det er veldig bra du er så rolig og trygg! :) Du har vært super flink! Bært ett barn, ei lita sjønn jente inni magen din. Kroppen din har laget ett elskverdig lite nurk! Nå ligger ( sitter ) hun bare og venter på og få komme ut til armene dine, så dere kan bysse henne når hun gråter, synge henne i søvn og stryke kjærlig over hodet hennes. Og ikke minst stirre dere i senk når hun sover...

    Jeg gleder meg til du kommer lille vakkre Marie-jenta!

    SvarSlett
  3. Åhh..ikke si sånn da;) blir jo så utålmodig da jo!! Prøver lissom å ikke gå å vente på at noe skal skje enda, for jeg har liten tru på at ho kommer før tida, men gleder meg så veldig, så det er litt vanskelig til tider... MEN ho er ihvertfall her innen en måned.. det er helt klart;) kanskje det hjelper å tenke sånn...

    SvarSlett