Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

torsdag 25. mars 2010

Da melder jeg meg offesielt inn....

I UTÅLMODIGKLUBBEN!!!!!!!
Fikk melding av min gode venninne Linn idag, som har termin 5 dager etter meg.. I dag ble hun sendt på sykehuset etter at vannet gikk, så iløpet av helgen har de lille prinsen sin her... Det er jo så utrolig koselig og moro, men må innrømme at jeg ble en smule utålmodig nå ja!!! Litt misunnelig, og syns det er litt urettferdig, men veldig glad samtidig selvfølgelig..på dems vegne:)
Så her går jeg da.. å venter på å få vondt!! Når er det min tur da???
Ok.. det var dagens utblåsning.. jeg har jo ikke kommet til termin en gang, så jeg får prøve å finne litt tålmodighet vel... Prøver å fylle opp dagene så de går litt fortere... Var hos jordmor idag, og hun fikk ringt sykehuset slik at jeg får overtidskontroll før 1. april da påsken begynner... så det blir noe å se frem til... Ellers måtte jeg ta ny blodprøve i dag, for da jeg skulle hente papirene til å ha med på føden fra prøvene jeg tok i uke 32 og 36, så fant de ikke den for uke 36... Det viste seg at blodprøven hadde blitt borte på vei til blodbanken.. Åssen går det ann da??? Så da måtte jeg ta en til idag..
I morra er jeg 40 uker og søndag er terminen endelig her... Håper jeg slipper å gå så mye over tiden hvertfall.. Jeg vil ha et mars barn!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar