Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

onsdag 17. mars 2010

Ting å glede seg til:

  • Å få vår vakre Amalie i armene og ellers alt som har med baby å gjøre!!!

  • Å kunne gi samboern en kos uten å planlegge "angrepet" først.

  • Å trene og bli i form igjen.

  • Å sove på magen og i hvilken stilling jeg vil uten å våkne hver gang jeg skal snu meg.

  • Å kunne ha på seg vanlige klær.

  • Å få tilbake kroppen min og shoppe masse nye klær.

  • Å slippe alle hormonene som gir utslag i et pizzatryne uten like!!

  • Å slippe å tenke på hvordan man skal komme seg opp fra senga eller sofaen.

  • Å slippe å gå på do hele tiden.

  • Å slippe å telle uker og dager.

  • Å slippe å bekymre seg for at magen ikke vokser, at man ikke har kjent liv de siste 20 minuttene og om ho ikke snart skal snu seg osv.

  • Å slippe å dulte borti alt mulig, fordi man ikke helt har vent seg til den store magen.

  • Å kunne bøye seg ned for å plukke opp noe uten å føle seg som en 80-åring.

  • Å gjøre noe annet enn å gå rundt i huset og late som om man gjør noe, det vil si at man kan føle seg nyttig igjen.

  • Å ha mer enn tre plagg å velge mellom.

  • Å kunne ta seg et glass vin eller en cider med god samvittighet, så sant man vet at det er en stund til man skal amme.

  • Å endelig kunne bruke alt baby utstyret.

  • Å vise frem den vakre prinsessa til nære og kjære.

  • Å være hjemme et helt år og kose seg med gode venninner og babyer.

  • Og ikke minst: Å se Anders holde Amalie i armene.


Denne vakre awarden fikk jeg av min gode venninne idag. Det var en koselig overraskelse.

Håper alle får en fin dag!!!

3 kommentarer:

  1. Hei :)

    Såå kos å lese :) Akkuart dette gledet jeg meg også over da jeg gikk gravid :) Å det siste punktet ang å se sin kjære holde det lille nurket vårt... Skal jeg LOVE deg er helt fantastisk.. Tror ikke det finnes noe så herlig jeg, bortsett i å få oppleve lille jenta mi og få nyyte henne max da.. hihi.. Jeg opplevde såfall at tårene trillet ( noe de fortsatt kan gjøre) når jeg så/ser Ove gutten min holder jenta vår tett inntil seg, prater med henne å hvisker henne god natt.. GLED DEG <3

    Liker bloggen din masse, bare ikke vært så flink til å kommenter da.. hihi

    Klem klem fra Benedikte :)

    SvarSlett
  2. He he .. jeg lurer på om det er en som leser boka hun låner ??? He he :) Kan se sånn ut her!:) MEn det er absolutt noe i alt som står!!

    Den er så fin den boka syns jeg!!:)

    Jeg gleder meg også!!! Kjempe!! :)

    Gratulerer med award!! :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja det er mye som er fra boka;) koser meg masse med den.. veldig bra!!!

    SvarSlett