Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

tirsdag 2. februar 2010

Venter og venter...


Nå har jeg trappet ned enda mer.. denne uka har jeg gått ned til 50% stilling. Så nå skal jeg jobbe fast mandag og fredag og annenhver onsdag. Det skal bli godt. Hun som skal vikariere for meg mens jeg er vekk begynte å jobbe hos oss forrige uke. Hun virker kjempe flink og det skal nok bli bra, men jeg merker det er vanskelig å "gi" fra seg jobben sin til noen andre... Når det gjelder jobben er jeg nok en liten kontrollfrik! Liker å ha kontroll og gjøre ting på min måte. Skulle nok vært flinkere til å delegere bort oppgaver til assistentene mine, men liker å gjøre det selv, for da vet jeg hvordan det blir, selvom jeg har kjempe flinke assistenter.. Nå merker jeg at jeg har mindre og mindre kontroll over hva som skjer på avdelingen, og det er ikke bare, bare... Håper ikke hun forandrer alt da, til jeg kommer tilbake.. Hvis jeg får komme tilbake da.. men det er en annen historie og bekymring...

I helga kom vi endelig over denne vakre moseskurven!! De er dyre, og vi har sett etter brukt på finn.no lenge, men smart som jeg var spurte jeg om noen hadde en til salgs på facebook, og fikk svar med en gang av et vennepar av venner.. Så da fikk vi kjøpt den til halv pris:)Oppi ligger teppet jeg har strikket ferdig.. i verdens deiligste, mykeste merino ull og silke fra bånsull... eneste som manglr er å feste trådene, og kanskje jeg hekler en kant rundt..

Nå er det meste av utstyr i hus, med hjelp fra mamma og svigermor som er så snille å spandere litt:) på torsdag går turen til ikea for å kjøpe møbler og småting til barnerommet sammen med Johanne... Heldigvis ville hun være med, og det var nok ikke Anders så lei seg for, for da slapp han;) Eneste som gjenstår etter det er å pusse opp barnerommet og en kommode som skal være der inne, kanskje en gyngestol også som står i kjelleren... Badet lar vente på seg i og med at vi ennå ikke har fått mer lån.. så det får vi ta når situasjonen med tulla har roet seg etter fødselen. På fredag kommer det hvertfal en kæll som skal ha verdivurdering på huset for å se hvor mye vi kan låne.. er visst ikke så lett å få lån i banken lenger... Men det ordner seg vel for snille gutter og jenter;)



Ha en god uke videre folkens med det nydelige vinterværet..deilig å se at det blir lysere og lysere!!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig med moseskurven (visste ikke at det var det det het..)! Nå er alt klart for lille prinsessa :) Måtte le litt, "bare oppussingen som gjenstår", det er jo litt jobb stakkar. Håper det går bra da, og ikke vær redd for å be om hjelp til noe som helst! Jobben går mye fortere jo fler vi er, og vi elsker å holde på, enten hjemme eller hos venner :)
    Tusen takk for den nydelige kommentaren du sendte meg på bloggen vennen, det blei jeg så utrolig glad og takknemlig for <3 Du har et hjerte av gull, og er så glad for at vi er så gode venner!
    Kjempe glad i dere begge to, stor klem fra oss over fjellet <3

    SvarSlett
  2. Hehe.. nå er det ikke sånn at vi må bli ferdig med rommet til ho kommer, for hun skal sove på rommet vårt noen uker i førsten tenkte vi, men håper å komme langt på vei da.

    SvarSlett
  3. Den er kjempe fin den kurven!!! :) Lekkert lekkert!! Gleder meg til ikea med deg :)

    Vi snakkast!!

    SvarSlett