Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

torsdag 4. februar 2010

Ikea shopping...

I dag har jeg vært på ikea og kjøpt møbler til barnerommet! Fikk så mye fint!!! Så nå gleder jeg meg til å sette det sammen og plassere det på det nyoppussede barnerommet, men først må vi komme igang å pusse det opp da. Her er hvertfall noen bilder av møblene...

Her er sprinkelsenga og stellebordet..
Denne hylla er til veggen, men ser mye større ut enn den egentlig er.. blir søt med noen fine kurver i vettu...


Denne kjøpte jeg to av og skal stå på gulvet under skråtaket og er til leker og diverse etterhvert. Kjøpte fire rosa kurver som passer perfekt inni...


Var på montér istad også for å kjøpe maling til en kommode jeg kanskje skal ha på barnerommet også, og da fant jeg en skikkelig nydelig tapet som jeg vil ha på den ene veggen.. men den forblir hemmelig til vi er ferdige;) Hvis kællen godkjenner den da...


Jaja.. fint blir det nok uansett..bare vi får begynt snart da.. Skal legge ut før og etter bilder underveis i prosjektet jeg....




1 kommentar:

  1. Åh, synes den serien er så utrolig fin! Skikkelig søt og sjarmerende :) Flinke dere var som klarte å bgrense dere også ;) Hehe, alle viet at det ikke er lett på IKEA..
    Gleder meg til å se når det blir ferdig!

    SvarSlett