Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

søndag 21. februar 2010

Ferdig med oppussingsobjekt nr. 1...

Basillen med å male ting hvitt har bitt meg.. denne gangen var det en kommode som har stått på gjesterommet som fikk noen strøk... Den skal inn på rommet til prinsessa når det blir ferdig!


Her er noen bilder... Knottene er kjøpt på "I bøtter og spann"...





Ellers er det i dag bare 5 uker igjen til terminen min eller 35 dager... Jeg har 2 uker igjen å jobbe, eller 4 dager siden jeg jobber 50%...
Men siden jeg har to terminer så blir det spennende... Den offisielle terminen er 28. mars og den uoffisielle som jeg fikk på 3d ultralyden er 17. mars...
Så hvis jeg skal gå utifra 17. mars så er det idag 24 dager til termin...
Det blir spennende å se når ho kommer;)
Formen er forsåvidt bra etter forholdene, men begynner å bli stiv og støl i bekkenet, tydelig at noe forbereder seg der nede. Korsryggen tåler ikke mye, så jeg er avhengig av å ta små skippertak når det gjelder husarbeid og bevegelse, og trenger mye pauser..
Lillegull ligger fortsatt i seteleie og sparker mye...
Nå håper jeg snøen har gitt seg for i år, og at det kan gå mot vår snart.. Fikk virkelig erfare at det å være høygravid med mye snø å måke, ikke er noen god kombinasjon når man er hjemme alene... godt jeg har en snill pappa som kunne hjelpe meg litt:)

3 kommentarer:

  1. Ja nå er det ikke lenge til det er deres tur til og holde mirakel jenta i armene !!! Jeg syns du har vært så flink igjennom svangerskapet og jobbet hele tiden !! det er det ikke mange som gjør :) Flink er du !! Gleder meg så innmari til og se henne!!

    Også må hun se og snu seg nå snart ;)

    Finne på noe en dag til uka ??? :) Du, jeg og Ronja <3 ??

    SvarSlett
  2. og hallo!?!?!?! Kommoden blei rå fin!! De knottene er så fine !!!!

    SvarSlett
  3. Nei, se her a?? SÅ fin den blei med nye knotter og maling! Du er kjempe flink!!
    Kommoder får man liksom ikke nok av føler jeg, så dette var virkelig lurt :)
    Skal bli så spennende å se rommet når det er ferdig oppusset, med DEN nydelige tapeten og alle de fine møblene du har kjøpt :)
    Tenker fælt på deg, leste på face i går at ikke alt var som det skulle.. Hold oss oppdaterte, vær så snill, så får vi be og håpe på at alt er bare bra med prinsessa, som IKKE får lov til å komme ut før vi er tilbake på Gressvik!!

    SvarSlett