Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

søndag 9. januar 2011

I'm back...

Etter en lang blogge pause, er jeg nå igang igjen ;)
Mye har skjedd og blogging har ikke vært prioritert!!
Men nå som jeg har startet innspurten av mammapermisjonen min, tenkte jeg det var på tide å blogge litt igjen.. For det var jo med dette det startet.. Mens jeg gikk å ventet på min vakkre Amalie!! Og nå er snart denne epoken i livet over...
Vi har kosa oss veldig sammen, jeg og Amalie, mens vi har vært hjemme!!!
Og heldig som vi er har vi hatt permisjon sammen med gode venninner... Og det er helt topp!!!
Nå er det bare 6 uker igjen..og fy flate som tida har flydd!! Alle sier det før du begynner.. "Pass på å nyt tida, for det går veldig fort".. Man tror det ikke da, men det er helt sant!!! Jeg startet permisjonen 8. mars, så jeg har snart vært hjemme i ett helt år!!!
Men nok om det.. Vi skal passe på å nyyyyyte de siste 6 ukene ;)

Se på vakkre prinsessa mi da ;) Her er ho 8 mnd.. Vi var hos en fotografstudent i slutten av november for å ta bilder til julegaver og oss selv... Nå er ho 9,5 mnd, og begynner virkelig å bli stor jente!!
Hun har to små riskorn i munnen, bablingen begynner mer og mer å ligne ord, hun kommer seg raskere rundt i rommet ved å åle seg, hun spiser brødskiva si selv og viser tydelig hva hun vil;)



Det er rart hvordan man forandrer syn på mange ting etter man har blitt mamma. Livet får liksom en helt annen betydning.. Man har ikke bare seg selv å tenke på, men man har ansvar for et annet liv, som man kommer til å påvirke å forme.. Tenk så stort ansvar det er!!!



Jeg skal prøve å blogge litt oftere i tiden fremover... Skal snart vise bilder av det nye badet vårt..før og etter bilder;) Er virkelig stolt over det :) I tillegg skal jeg vurdere å legge ut før og etter bilder av meg selv.. Jeg har nemlig gått ned mange, mange kilo, og endelig nådd målet mitt ;) Så de som følger med får se...






1 kommentar:

  1. Hei på deg vennen ! ;)

    Ho er så nydelig den skravle høna deres altså!! Veldig !! Og fine bilder av dere to isammen. Gleder meg til og se badet helt ferdig! Her blir det ny spisestue prosjekt da! Kommer i morra! :) Da håper jeg at jeg får solgt spisestua vi har :/ ...

    Ha en fin dag :)

    KLEM

    SvarSlett