Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

tirsdag 11. januar 2011

Lat kosedag...

I dag har vært en skikkelig lat dag!!!
Jeg og Amalie har ikke vært helt i topp form, og vi har bare kosa oss på sofaen og lekt litt på gulvet!!! Til og med da Amalie sov luren sin, så bare slappa jeg av på sofaen med pc'n..
Får jo litt dårlig samvittighet for alt som egentlig skulle vært gjort her i huset, men idag har jeg latt rot være rot, berget av oppvask skal få stå enda en dag og kleshaugen blir ikke mindre i dag heller...
Det er ikke mange dager jeg har igjen å nyte sånn som denne med gullet mitt,
så da glemmer man fort den samvittigheten for en stund ;)



Nå får jeg vel snart begynne på middagen da.. Taco på en tirsdag!!!
Da skal vi kose oss litt mer når pappa kommer hjem
Håper dere også koser dere i dag!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar