Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

onsdag 15. september 2010

Snuppa mi er snart 6 mnd..

Tenkte det var på tide med en liten oppdatering på snuppa mi!!! Bildet over sier liksom alt... Hun er en strålende fornøyd baby som alltid har et smil å gi, og babler og prater med seg selv, Rocko, lekene sine eller alle som vil høre på.. Ofte kommer det HØYE gledes skrik, som på dette bildet...


Amalie har aldri likt å ligge på magen, men vi øver litt hver dag...

Men nå har hun virkelig lært seg å rulle fra magen til ryggen, så da tar det ikke lang tid før hun er på ryggen....

Men rulle fra ryggen til magen, det gidder ho ikke....

Tottane smaker også ille godt om dagen...

Vi koser oss masse sammen!!! Vi har begynt på babysang, noe hun likte kjempe godt!!
Har en babysang cd hjemme også som blir flittig brukt!!
Snart skal vi begynne på babysvømming også...

Denne alderen er så herlig!!! Man får så mye respons tilbake, i forhold til tidligere! Nå prater vi sammen og ler og tuller..


Vi er så heldige som har ei så fantastisk god datter!!!!

Gleder oss så utrolig til å følge henne gjennom livet, og alt vi skal oppleve sammen!!!

Elsker deg så utrolig høyt!!!!!





"Jeg vil danse sammen med deg,

få ha deg tett inntil meg.

Jeg vil le og kose med deg,

for du er en engel for meg."




2 kommentarer:

  1. Åååhh, for noen nyyydelige bilder!! Bare sitter og smiler for meg sjøl, kan høre latteren hennes helt hit :-)
    Ho er bare så nydelig, gleder meg så fælt til å se ho vokse opp og følge ho i livet!
    Og ikke minst gleder jeg meg til babysang og svømming sammen med dere <3
    Stor klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. *sukk....* Det er så deilig med sånne små kjærlige nyydelige barn!!! De er til og spise opp. Og man kan ikke se seg mett på sånne små vidunder!!

    Ikke at ho er så lita lengre for ho har jo vokst seg til en stooooor snuppe! Også er ho bare så blid og hærlig hele tida!!:)

    Jeg gleeeeder meg til neste gang vi skal treffes! På tide snart!! Kanskje vi kan ha en avtale til mandag ???? Eller er det da dere er på baby sang? Vi kan jo evt hvere med dit da :)

    Vi var jo der endel i fjor! :)

    Eller i våres var det jo.

    KLEM!:)

    SvarSlett