Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

fredag 23. april 2010

Tuppa vokser og blir stor..





I går var jeg og Linn på helsestasjon og veide småtrolla.. Tuppa mi hadde lagt på seg 390 gram på en uke!! Så nå veier hun 3840 gram;) Hun begynner virkelig å bli rund, og få gode bollesjaker og en liten dobbelthake.. Ligner på mor og far vettu;)

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ se så stor ho har blitt æ!!er så nydelig asså..smelt:) ja det var veldig kjedelig det der med hytteturen..men men..for heller spare pengene til august isteden:)gleder meg utrolig mye!!!håper du gir beskjed når vi skal betale for hytta..
    ha en super dag snuppa:)klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Ho har vokst så fort!! Denna har nok matvett ja !! :) he he he :) Jeg har ei sånn e jeg også! Hørte èn gang at noen hadde saht at ; "hun er hjemme til alle måltida ja !" he he , det passer til tuppene våre !!:)

    SvarSlett
  3. Ho ligner på mor og far ja, men da er det så absolutt ikke snakk om dobbelthake!! Gleder oss til dåpen, gleder oss så fælt til å få lov å være faddere til denne fantastiske jenta! <3

    SvarSlett