Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

mandag 19. april 2010

Nyter hverdagen...





Merker at prioriteringene har endret seg en del etter at Amalie kom til verden, så bloggingen har kommet i siste rekke, men nå var det på tide med et innlegg syns jeg..

Vi koser oss masse om dagen, og jeg er så takknemlig for at vi har fått en så fantastisk datter!!! Hun er så snill og tålmodig.. Sover hele nattan og skriker minimalt!! (bank i bordet)
Nå har det gått 3 uker siden fødselen og jeg føler meg ganske sprek, og vi føler at vi har blitt godt kjent med Amalie og hennes behov!

Som mange sikkert har fått med seg så sluttet jeg ganske raskt å amme. Det ble rett og slett for krevende for meg og tok alle mine krefter.. (de jeg hadde igjen vel å merke). Så nå får lillegull nan på flaske og hun er storfornøyd med det og legger godt på seg... Så nå kan vi konsentrere oss om andre ting og slippe alle bekymringer med at hun ikke får i seg nok, slipper å passe på hva jeg spiser, pappan får være med på matingen, og det er fort gjort..

I helgen var vi på vår første hyttetur med snuppa.. det ble to på samme helg faktisk.. Først i Töckfors med familien Kristiansen, og deretter dro bare jeg og Amalie til Størmstad med min familie..
Så denne uka får vi ta livet med ro og nyte hverdagen!! Håper på fint vær denne uka også!!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg !!

    Koselig med ett innlegg hos deg!! Tusen takk for fine dager på hytta!! Jeg gleder meg til neste gang vi kan dra på hyttetur! Dere er en fantastisk nydelig familie med ro og harmoni og en fryd og være i sammen med! :)

    Ser dårlig ut med treff på dagtid denne uken .. Jeg er opptatt hver dag :( ... Plinger på visst jeg rekker noe! Må veie på torsdag uansett. . .

    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Godt å høre at du koser deg vennen, gleder oss veldig til å treffe dere til onsdag :)
    Glad i deg, klem <3

    SvarSlett