Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

søndag 8. august 2010

Ny hobby...

Dette er noe av det jeg driver med om dagen. Lage kort.. Over ser dere innbydelsen til Amalies dåp, som var det første jeg lagde.

Dette er takkekorta fra dåpen..

Vakkre gulljenta mi!!


Må ha signatur på det jeg lager vettu;)

Her er mitt siste prosjekt: Bryllupskort til min kjære bror og kommende svigerinne som skal gifte seg i september..

Liker de små detaljene, og å matche farger. Papiret på gaven er hvitt med tre bånd som er svart, gull- og sølvfarget...

Et utdrag fra en nydelig kjærlighetssang på den ene siden.
"Ett liv för mig, är ett liv med dig.
Doften av ditt hår, varje liten tår
gör mig mera säker på
att ett liv för mig, är ett liv med dig.
Jag kommer alltid, alltid
att älska dig."
Syns det er veldig moro å lage slike kort, selvom det tar lang tid og er mye pirke arbeid, så er det så moro å gi bort, og det blir litt mer personlig.
Alle materialene er kjøpt på panduro.

2 kommentarer:

  1. Jeg er kjempe imponert!!!! Du er kjempe flink!! :) Og det er veldig koselig og få slik som du har sittet og puslet med og brukt tida de til! :) Det er super mamman sin det ;)

    Nuss til deg !

    SvarSlett
  2. Prøv å selg de til butikker, du har virkelig et talent! Og helt uten erfaring (så vidt jeg veit), tenk deg så flink du hadde blitt om du tok scrapping kurs!
    Men det trenger du ikke, du er et naturtalent! Og er helt enig med Johanne, det er så utrolig koselig når man veit du har brukt tid og energi på det, ikke bare kjøpt et 30-, kort på Libris..
    Keep up the good work! <3

    SvarSlett