Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

lørdag 10. juli 2010

Første natt borte fra vakra mi...

Forrige helg var første gang vi hadde barnevakt til vakra vår over natta..
Jeg skulle nemlig feire bursdagen min med tre andre gode venner, 97-årslag;)
Vi hadde leid lokale og bedt alle våre nærmeste venner, var vel rundt 30 stk.

Dermed måtte vi ha barnevakt for tulla, og heldigvis har jeg en snill bror og snart svigerinne som tok en pause i bryllupsplanlegginga i Oslo for å komme til Fr.stad å passe niesa si!!

Det gikk jo selvfølgelig veldig bra, og jeg kunne slappe av å kose meg på fest...

Og det klarte jeg fint!!!

Kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy på fest!!! Alle våre nærmeste venner (bortsett fra en) hadde fått barnefri, og det er utrolig lenge siden vi har festet sammen!! Dessuten var det masse andre gode venner som ville feire dagen med oss!!

Alle var i form og danset hele kvelden , og da mener jeg HELE!!!

Guttene var gjennomvåte av svette, og jentene danset så stilletthælene på skoa ble ødelagte!! Det er den beste kvelden jeg har hatt på lenge og det er takket være alle vennene mine!!!

Denne jenta koser jeg meg ekstra med, for ho er den besteste bestevennen man kan ha!! Har alltid vært der for meg, og støtter meg i alt jeg gjør og er vel den personen som forstår meg best!! Vi har hatt mye moro sammen og mer skal det bli!!!

Er sååå gla i deg Johanne!!!

1 kommentar:

  1. ååååå de tulleruske !!!! :) :)

    Jeg er VELDIG glad i deg også !!!! *smiiiiiil*

    Og det var den beste morsommeste festen, jeg angrer ikke på at jeg kom hjem !! Hæla i taket, eller på parketten ! JUHUU! :)

    Super klem :)

    SvarSlett