Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

mandag 16. august 2010

Kosedager i Strømstad med familien...

Fra søndag til torsdag har jeg og Amalie tilbragt noen dager på ei flott hytte i Strømstad. Det er hytta til sparebank 1 som pappa jobber i. Der har vi vært sammen med deler av familien: Mamma og pappa, søstra mi Ingunn og hennes familie og broren min Martin. Anders måtte desverre jobbe og fikk ikke vært med... Boblebadet ble flittig brukt;)
Det er så koselig at både jeg og søstra mi har småttiser på likt, bare en måned i mellom..

Mamma, Ingunn og jeg gikk kveldstur..


Lunsj på terrassen siste dagen...
Det er rart å tenke på at sommeren snart er over. Men vi har fått gjort mye, og kost oss enda mer. Tross alt koset så har det ikke gått så verst med kroppen prosjektet mitt heller faktisk. Det har gått sakte men sikkert nedover i sommer også og nå har jeg gått ned 11,6 kg sien jeg begynte!!! -13,5 cm på magen, -8,5 på rompa og -5 på låra:)))
Jeg la på meg cirka 18 kg i svangerskapet og har nå gått ned 23 kg;) Gleder meg til fortsettelsen!!!!



1 kommentar:

  1. Noe så DEILIG!! Dere veit det å kose dere altså :-)
    Håper du hadde en fin tur sammen med familien, det ser virkelig slik ut :-) Vi snakkes i kveld, stor klem fra meg ♥

    SvarSlett