Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

mandag 31. mai 2010

Sommer'n er her!!






Nå er det alt for lenge siden sist igjen.. Tida flyr når man har ei lita tulle som stjeler all oppmerksomheten til mora si, og når været er så nydelig som nå, har man ikke lyst til å bruke mye tid foran pc'n.. Til søndag er det dåp også, så da er det mye forberedelser som må gjøres!! Lover å komme med et innlegg etter den dagen med bilder av åssen det var. Oppdateringer fra kroppen prosjektet mitt kommer også snart;)

Kos dere i sommer varmen!!!

3 kommentarer:

  1. så nydelig hun er :) Tiden flyr fort som babymamma ja ;)

    Kose dere med dåp :)

    klem

    SvarSlett
  2. HUn er så søt!!!! :)

    Kjenner meg igjen. Jeg bare er her inne en brå tur også er det ut igjen ..

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg, og en veldig vakker lita tulle! Man kan jo bli helt tullerusk av de små :)

    Ha noen fine solskinnsdager i go`byen!

    SvarSlett