Velkommen

Denne bloggen vil inneholde alt som opptar meg i hverdagen... Med kjæresten min, dattera mi og alt hverdagen har å by på av godt og ondt..
Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en kommentar;)

tirsdag 15. februar 2011

Siste permisjonsuke...

Da var siste uken av permisjonen i gang.. Gruer meg litt til å begynne å jobbe igjen, men det skal også bli deilig å komme igang med hverdagen sånn den skal være!!

Heldigvis skal Amalie få være hjemme i 10 uker til med Anders, syns det er tidlig å begynne i barnehagen enda.

Tenk nå har jeg vært hjemme i nesten et år!! 51 uker... Og det har gått utrolig fort!!!
Amalie er snart 1 år, og jeg har så smått begynt å tenke på bursdagsselskap og gaveønsker...

Hva er lurt å ønske seg til en ettåring??? Høres dumt ut at vi skal ønske oss, men er jo ikke så lett for ho å si noen ønsker, så vi må nok styre det litt...

Dette er noe av det jeg har tenkt på:


Sandkasse med lokk

Et must å ha i hagen når man har små barn!! Og denne er veldig smart siden man kan lukke den så ikke kattene kommer å bæsjer i den, og når man åpner er den benker å sitte på...


Huske til å henge i tre

Lurt og morsomt å ha i hagen!! Vi har jo noen fine trær å henge den i også!!!




Lær-å-gå vogn

Denne fra Ikea er kjekk, for den kan man bremse hjula på sånn at vi kan tilpasse den etter Amalies hurtighet på gåinga.

Rart å tenke på at ho snart skal ut å gå.. Tror nok det blir en stund til enda, men kjekkt å ønske seg til bursdagen!





Regntøy

Syns de fra Ticket to heaven er så kule... Har morsomme mønster og farger. Aner ikke hvordan kvaliteten på de er da men..

Noen som har peiling på det??

Ellers er det sikkert flere ting vi trenger til barnehage starten. Bør jo ha to av alt også...


Leker er jo alltid morsomt å få i gave også!!!



Har dere noen forslag til annet ho kan ønske seg??








2 kommentarer:

  1. Ååååhh, som jeg gleder meg til å feire ettårs-dagen hennes!!!!! ♥ ♥ ♥
    Gleder meg til torsdag jenta mi :*

    SvarSlett
  2. For en koselig blogg, med masse nydelige bilder! Gratulerer med vekttapet - må få si at du ser fantastisk ut!
    Lykke til tilbake i jobb. Jeg har fremdeles noen mnd. igjen hjemme, men det er med skrekkblandet fryd jeg tenker på å begynne å jobbe igjen... Litt godt og litt skummelt liksom!

    God helg!

    SvarSlett